Cel kampanii:
- zwiększenie świadomości wśród młodych ludzi na temat usług sieci EURES,
- zwiększenie liczby młodych korzystających ze wsparcia EURES przede wszystkim
w zakresie:- dostarczania informacji na temat bezpiecznego poszukiwania pracy na unijnym rynku pracy,
- możliwości wsparcia podczas i po rekrutacji,
- zwrócenia uwagi na umiejętności i miejsca pracy, na które jest popyt oraz na tendencje na rynku pracy.
- młodzi absolwenci szukający swojej pierwszej pracy,
- studenci uczelni wyższych, którzy jeszcze nie weszli na rynek pracy, ale zaczynają myśleć o swojej pierwszej pracy,
- młodzi profesjonaliści już obecni na rynku,
- pracodawcy, którzy rekrutują młodych ludzi.
W trakcie kampanii EURES publikuje posty w mediach społecznościowych używając #EURES4Youth.
Więcej informacji na ten temat zamieszczonych jest na stronie internetowej https://eures.praca.gov.pl/, gdzie znajdują się również aktualne oferty pracy za granicą.